31.01.2025

מערכת הזמנות למסעדות - סיפור מקרה של הטמעת גרייבי להזמנה במסעדה

רשת מסעדות שאיתה אנו עובדים מזה שנתיים, חוללה מהפכה בכדאיות הפעילות השוטפת שלה והכל הודות לאימוץ טכנולוגיה מתקדמת ולא יקרה - הכירו את גרייבי. חברת האם, המפעילה שני סוגי מסעדות בעלות אופי שירות שונה, הטמיעה את הפתרון החדשני של גרייבי, אשר שינה את חוויית האכילה והניהול של המסעדה מקצה לקצה. השורה התחתונה היא שהשורה התחתונה גדלה.

חוויית לקוח חדשנית: הזמנות עצמאיות באמצעות QR

באחת ממסעדות הרשת, הוחלט להעניק ללקוחות חוויה אישית ולחסוך בכוח אדם בצורה קיצונית. על כל שולחן הוצב ברקוד QR ייחודי, המאפשר לכל סועד להזמין את המנות הרצויות ישירות מהטלפון הנייד שלו. הפתרון הדיגיטלי של גרייבי מספק תפריט אינטראקטיבי וקל לניווט, המאפשר ללקוחות לבחור את המנות, התוספות והמשקאות המועדפים עליהם בקלות ובמהירות.

"זה כאילו המסעדה הפכה לאפליקציה של משחק וידאו" העיר להם ביום הראשון להטמעה אחד הלקוחות, "אתה יכול לשחק עם התפריט, לראות תמונות של המנות ולהזמין בדיוק מה שאתה רוצה, בלי לחכות למלצר...עדיף!"

היתרונות הבולטים של הטמעת מערכת הזמנות למסעדה עם ברקוד QR

ביקשנו ממנהלי ועובדי המסעדות לפרט על היתרונות ובמה הקלה עליהם מערכת ההזמנות למסעדות של גרייבי. אלו עיקרי הדברים שעלו:

  • חיסכון בעלויות כוח אדם: צמצום משמעותי במספר המלצרים הנדרשים, הודות להזמנות עצמאיות של הלקוחות. "אנחנו יכולים להשקיע יותר כסף באיכות המנות במקום בשכר של מלצרים".
  • שיפור חוויית הלקוח: מתן חופש בחירה מלא ללקוח, היכולת להזמין בכל עת ובקצב הרצוי עם מידע מקיף ומלא על כל מנה. אין עייפות במסר השיווקי.
  • עלייה בהכנסות: הגדלת ההזמנות הממוצעות והקטנת זמן ההמתנה למנות. "הלקוחות מזמינים יותר מנות, כי זה כל כך קל ונוח".
  • איסוף נתונים: גרייבי מאפשר איסוף נתונים מדויקים על העדפות הלקוחות, מה שמוביל לתכנון תפריטים מותאמים אישית ושיפור מתמיד של השירות- כללי ואישי מול לקוחות ספציפיים.
  • תגובה מהירה לשינויים: היכולת לשנות את התפריט או המחירים בזמן אמת ולהגיב במהירות לשינויים בשוק, מביאה לקבלת החלטות מהירה בלי להתחשב במגבלות של העולם המודפס.

פתרון גמיש לדלפק: הזמנות במקום ומחוץ למסעדה

בסניף השני של הרשת, הותקן פתרון דיגיטלי של גרייבי בפרונט של דלפק האוכל. לקוחות יכולים להזמין את המנות הרצויות ישירות מהמסך, או לסרוק את הקוד המוצג בדלפק ולהזמין את האוכל הביתה. גם פתרון זה - מבית גרייבי - מאפשר גמישות מקסימלית הן ללקוחות והן לעובדי המסעדה.

יתרונות נוספים של הפתרון למסעדות פעילות/חדשות:

  • שיפור זרימת העבודה: הקטנת זמן ההמתנה להזמנות והגברת יעילות העבודה של הצוות.
  • הגדלת מכירות אונליין: עידוד לקוחות להזמין אוכל הביתה, מה שמוביל להגדלת ההכנסות.
  • שיווק דיגיטלי: אפשרות לשלוח הודעות פרסום והצעות מיוחדות ללקוחות הרשומים.
  • תמיכה במגוון שיטות תשלום: קבלת תשלומים במגוון אמצעי תשלום נוחים, כולל כרטיסי אשראי, אפליקציות תשלום וכרטיסי מתנה.
  • ממשק משתמש אינטואיטיבי: קל לשימוש הן עבור הלקוחות והן עבור העובדים.
  • תמיכה מקצועית: צוות התמיכה של גרייבי מספק ליווי והדרכה לאורך כל הדרך.
  • התאמה אישית: הפתרון ניתן להתאמה אישית לצרכים הספציפיים של כל מסעדה.

הצצה אל מאחורי הקלעים של מערכת הזמנות במסעדה: מה חושבים העובדים?

"בהתחלה חשבתי שזה יהיה קשה להתרגל," הודתה בפנינו המלצרית הותיקה שעליה הוטל לסייע בהטמעת המערכת. "אבל אחרי כמה ימים כבר התרגלתי. זה הרבה יותר יעיל ואני יכולה להתמקד בשירות."

הטמעת הפתרון הדיגיטלי של גרייבי ברשת המסעדות הוכיחה את עצמה - בשני סוגי פעילות שונים - כהצלחה מסחררת. הפתרון סיפק מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות, עם חוויה דיגיטלית ונוחה, המעניקה למסעדה יתרון תחרותי משמעותי. שורת הרווח בשתי המסעדות - גדלה.

להטמעה פשוטה/הדגמה מהירה של פתרונות גרייבי למסעדה העתידית/קיימת שלכם, פנו אלינו עכשיו.


מחבר: סטס גלזמן

עוד תובנות מהשטח

נטמיע מערכת הזמנות דיגיטלית בעסק שלכם
תוך 7 ימים עסקים
לקבלת עייוץ ללא עלות
צרו קשר עכשיו
+972
קישורים
אודותינו
חברתנו מתמחה במתן פתרונות דיגיטליים משולבים בתחום שיווק פנים (indoor marketing) ושיווק למובייל (mobile marketing) המיועדים לקידום מכירות, הגדלת רווחיות, הורדת עלויות תפעול ושיפור חווית הלקוח בעסקים קמעונאים. כל הפתרונות שלנו תמיד כוללים חמישה
מרכיבים עיקריים
ייעוץ והכוונה על שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לשיווק פנים במסחר -
חומרה מקצועית ואמינה אשר מותאמת למקום ולתנאי הפעלתה -
תוכנה ייעודית המייעלת את תהליכי ומחירי השירות -
תוכן מגוון, איכותי, דינמי ומושך עין -
שירות טכני מקיף ומהיר -
<< קיראו עוד עלינו
© 2025 Gravy
פרטי התקשרות