מערכת הזמנות למסעדות - סיפור מקרה של הטמעת גרייבי להזמנה במסעדה
רשת מסעדות שאיתה אנו עובדים מזה שנתיים, חוללה מהפכה בכדאיות הפעילות השוטפת שלה והכל הודות לאימוץ טכנולוגיה מתקדמת ולא יקרה - הכירו את גרייבי. חברת האם, המפעילה שני סוגי מסעדות בעלות אופי שירות שונה, הטמיעה את הפתרון החדשני של גרייבי, אשר שינה את חוויית האכילה והניהול של המסעדה מקצה לקצה. השורה התחתונה היא שהשורה התחתונה גדלה.
חוויית לקוח חדשנית: הזמנות עצמאיות באמצעות QR
באחת ממסעדות הרשת, הוחלט להעניק ללקוחות חוויה אישית ולחסוך בכוח אדם בצורה קיצונית. על כל שולחן הוצב ברקוד QR ייחודי, המאפשר לכל סועד להזמין את המנות הרצויות ישירות מהטלפון הנייד שלו. הפתרון הדיגיטלי של גרייבי מספק תפריט אינטראקטיבי וקל לניווט, המאפשר ללקוחות לבחור את המנות, התוספות והמשקאות המועדפים עליהם בקלות ובמהירות.
"זה כאילו המסעדה הפכה לאפליקציה של משחק וידאו" העיר להם ביום הראשון להטמעה אחד הלקוחות, "אתה יכול לשחק עם התפריט, לראות תמונות של המנות ולהזמין בדיוק מה שאתה רוצה, בלי לחכות למלצר...עדיף!"
היתרונות הבולטים של הטמעת מערכת הזמנות למסעדה עם ברקוד QR
ביקשנו ממנהלי ועובדי המסעדות לפרט על היתרונות ובמה הקלה עליהם מערכת ההזמנות למסעדות של גרייבי. אלו עיקרי הדברים שעלו:
בסניף השני של הרשת, הותקן פתרון דיגיטלי של גרייבי בפרונט של דלפק האוכל. לקוחות יכולים להזמין את המנות הרצויות ישירות מהמסך, או לסרוק את הקוד המוצג בדלפק ולהזמין את האוכל הביתה. גם פתרון זה - מבית גרייבי - מאפשר גמישות מקסימלית הן ללקוחות והן לעובדי המסעדה.
יתרונות נוספים של הפתרון למסעדות פעילות/חדשות:
הצצה אל מאחורי הקלעים של מערכת הזמנות במסעדה: מה חושבים העובדים?
"בהתחלה חשבתי שזה יהיה קשה להתרגל," הודתה בפנינו המלצרית הותיקה שעליה הוטל לסייע בהטמעת המערכת. "אבל אחרי כמה ימים כבר התרגלתי. זה הרבה יותר יעיל ואני יכולה להתמקד בשירות."
הטמעת הפתרון הדיגיטלי של גרייבי ברשת המסעדות הוכיחה את עצמה - בשני סוגי פעילות שונים - כהצלחה מסחררת. הפתרון סיפק מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות, עם חוויה דיגיטלית ונוחה, המעניקה למסעדה יתרון תחרותי משמעותי. שורת הרווח בשתי המסעדות - גדלה.
להטמעה פשוטה/הדגמה מהירה של פתרונות גרייבי למסעדה העתידית/קיימת שלכם, פנו אלינו עכשיו.
מחבר: סטס גלזמן